RAVAK на IOO%
Чеський виробник ванних кімнат запустив нову іміджеву кампанію. За концепцією ролика, створеного на глибині чотирьох метрів у реальному підводному середовищі, стоїть продюсерська компанія Punk Film. У результаті формати довжиною 10" та 20" транслюються у липні та серпні на основних телеканалах Nova, Prima та на каналі ČT2 Чеського телебачення.
Нова комунікація розвиває ідею про те, що кожному з нас потрібен простір, де ми можемо бути на IOO% собою, сприймати свої почуття та відкриватися ним. У своїй рекламній кампанії RAVAK показує, що таким місцем може бути ванна кімната.
Кампанія поступово проходитиме у різний час в Чеській Республіці та інших країнах Європи, де працює RAVAK, і окрім телебачення міститиме друковану рекламу в журналах про стиль життя та декор, а також онлайн-банери, які компанія розгорне до кінця року.